Total Pageviews

Saturday 21 July 2012

KATA KATA ALUAN & DAFTAR AHLI

Selamat Datang dan Salam Hormat pada semua Pengunjung Blogspot ini. Diperturunkan semua infos & videos produk produk berjenama dan terkenal diPasaran Negara seperti dibawah ini.

1. Pakaian Dalam Wanita yang paling Terkenal & Terlaris buat masa kini berjenama ELYSYLE DX. Teramat selesa dipakai berbanding dengan jenama lain dan tahan lama dipakai. Pelbagai sizes ada untuk segala bentuk badan wanita! Badan wanita akan menjadi bertambah cantik dan menggiurkan/mengsexykan tubuh badan untuk tatapan yang tersayang di samping memberi keterampilan yang hebat mata memandang di khalayak ramai! Ini keranan Baju Dalam DX bolih membentuk segala isi badan anda supaya nampak lebih menawan!

2. Pengurut Kecantikan dan Kesihatan yang Terulung dan Memenangi Anugerah di Asia Tenggara berjenama Eternal Beauty - 4 TEKNOLOGI DALAM 1 PERANTI REVOLUSIONER YANG PERTAMA DI ASIA PASIFIK! Anda akan jimatkan wang dan masa dari berhabisan di Saloon Luar yang mahal Perawatannya! Sangat sesuai untuk seisi keluarga untuk saling bantu membantu memberi facials sesama sendiri. Liquid facials yang bermutu tinggi untuk menandingi serta mengalahi Saloon diluar!

3. Kehebatan Teknologi Terkini Water Filters yang telah memenangi Pingat Expo Ciptaan Antarabangsa ke26 Geneva & Jenama Dipercayai "Reader's Digest 2008 - 2010" bernama KEN SIGMA SERIES! Hanya 2 sahaja jenama di Malaysia yang mempunyai Teknology Terkini didunia bernama Reverse Osmosis!

4. LIVEextra - Rumusan Eksklusif Yang DiHasilkan oleh Pemenang Hadiah Nobel! Amat berkesan menjaga jantung supaya kuat & jantung sihat, pemulihan sakit jantung yang dihinggapi hingga ada testimoni yang elak dari ByPass dan Pemulihan Saluran darah yang tersumbat seluruh badan & terutamanya jantung tersumbat! Kemasukan Nutriens kedalam badan berlaku di saluran darah yang paling halus sekali yang paling terdekat sekali di tiap tiap organ badan dan sekiranya saluran capillaries yang halus ini mempunyai saluran yang sempit, tidak banyak khasiat Nutriens dan lain lain akan masuk ke cells organ tersebut! Disinilah hebatnya Livextra yang membuat saluran sempit menjadi besar kembali supaya Nutriens & lain lain dapat meresapi ke cells badan dengan cepat,banyak dan berkesan!! Saluran Sempit darah seluruh badan tidak memastikan nutrients dan khasiat lain masuk meresap ke cells badan! Maka baiklah bersihkan dahulu saluran darah dan bersihkan saluran darah dari masa kesemasa!

5. PLACE PRIME - Ramuan Rahsia Kerabat DiRaja  China untuk Kesihatan Lelaki

Sila click disebelah Kiri Blogspot ini untuk memilih produk yang diminati atau click "Older Posts" di bawah kanan! Older Posts adalah susulan dari muka surat yang terawal! Eloklah click selalu Older Posts untuk sambungan penerangan!


Untuk Pertanyaan Produk Produk seperti ELYSYLE DX & ETERNAL BEAUTY, silalah hubungi Nama tersebut dibawah atau sms lah dan akan balas sms atau jika perlu, akan talipon balik! .Puan Khalijah   013 331 4110 (Jam 1 pm to 2pm) atau selepas jam 6 petang dan sebelum 10 Malam) Silalah tinggalkan pesanan sms jika tidak dijawap panggilan!

Untuk Pertanyaan Produk Produk seperti KEN SIGMA WATER FILTER,LIVExtra dan PALACE PRIME silalah hubungi Nama tersebut dibawah atau sms lah dan akan dibalas sms atau jika perlu, akan talipon balik!

Zamri@Mansor 017 395 2527 Bagi mereka yang ingin chat, silalah add saya di Yahoo Messenger dengan address parongsarituah@yahoo.com atau berhubunglah dengan Puan Khalijah 013 331 4110 (Jam 1 pm to 2pm) atau selepas jam 6 petang dan sebelum 10 Malam. Silalah tinggalkan pesanan sms jika panggilan anda tidak dijawap!

Pilihan yang ada ditangan anda ialah samaada sebagai Pembeli sahaja dengan menjadi Ahli sebanyak RM$ 75 SEUMUR HIDOP jika ingin menikmati Harga yang Murah Untuk Produk Produk yang tersebut dibawah atau juga berkecimpung dengan Jualan Network dengan melantik downline supaya dapat ganjaran pulangan lumayan jika kuat berusaha! Latihan akan diberi percuma pada mereka yang berminat berniaga! ANDA BOLIH MELANTIK DOWNLINE ANDA BUKAN SAHAJA DISELURUH NEGARA TETAPI JUGA DI LUAR NEGARA! Insentif lain lain adalah Percutian Percuma diluar Negara, Hadiah kereta Mewah & Hadiah Rumah Mewah

Produk Produk yang dipamirkan disini hanyalah Produk Produk yang dirasakan bolih membantu anda jadi Usahawan Kilat yang cemerlang sekiranya anda menumpukan masa anda hanya dengan mengedarkan blog saya sebagai Upline anda sekiranya anda sign dibawah saya sebagai downline saya. Dengan penerangan diberi didalam blog adalah diharapkan anda jimat masa dan tenaga anda menerangkan kehebatan Produk Produk demikian pada keluarga,sedara mara dan kenalan seluruh Negara! Untuk maklumat yang makin meyakinkan, clicklah link ini :http://www.elken.com.my/

The next step bagi mereka yang berminat ialah berjumpa anda di Pejabat Produk yang terdapat dimerata Bandar Bandar dimerata Malaysia! Dengan keahlian hanya sebanyak RM$75, anda bolih dianggapkan sudah mempunyai Emporium Besar kepunyaan anda sendiri kerana jika anda click disebelah kiri atas, link itu akan membuka mata anda pada barangan lain yang juga anda bolih beli dan edarkan! Bagi mereka yang jadi agent,rajin rajinlah pergi ceramah dimerata Negara supaya anda makin cekap bercakap dan dengan ilmu yang anda perolihi, buatlah blog anda sendiri yang bolih bercakap untuk anda atau gunakanlah percuma sahaja blog saya sebagai upline anda!

PENDAFTARAN SEBAGAI AHLI ELKEN:

Semua produk didalam blog inilah adalah diedarkan olih Elken Malaysia. Untuk mendaftar sebagai ahli, silalah ikut steps dibawah:

1.Masuk website : http://www.elken.com.my
2.Bila paparan keluar, lihat sebelah kanan anda ada bertulis ELKEN4U.com dan clicklah disitu.
3. Paparan akan keluar bernama SHOP BY BRANDS! Lihat dibarisan atas sekali, ada tertulis "Join as a Member" dan clicklah untuk join
4.Paparan seterusnya adalah borang yang wajar anda isikan sepenuhnya.

NOTA PENTING :
1. SPONSOR/ENROLLER ANDA IALAH: 
    Khalijah Binti Mohammad 
2: Nombor Ahli (ID number) : 000160013069
3. Hanya bayaran melalui Kad Credit & Debit Kad 
    sahaja yang bolih daftar secara online. Bayaran   
    tunai bolih dibuat terus dengan mengisi borang 
    Pendaftaran Ahli di Pusat Jualan atau Stokist 
    Tempatan anda( Banyak dimerata Negara) & Anda 
    bolih ambil Produk & beli apa apa di situ.

Lain Lain infos: 
1.Handphone Number SPONSOR: 013 331 4110
   Nombor Handpon saya (Zamri @Mansor) 017 395 
   2527 

Eloklah anda sign up dengan team saya sebab kami tinggal tidak jauh dari IBU Pejabat Produk Produk ini yang sering buat Ceramah Ceramah yang Penting! Dengan itu, dapatlah kami bantu sebar pada anda berita yang terkini dan kami jua mempunyai upline yang gagah gagah dan berilmu yang sudah capai tahap Jutawan! Stokists dan jugak Pusat Service Pemasangan dan Gantian Parts yang rosak ada dimerata negara! Ceramah Ceramah Mingguan sering jua diadakan olih Penceramah penceramah hebat dan professional dari Elken yang diadakan di merata negara untuk downline anda untuk memahami secara terus segala ilmu yang wajar mereka tahu dan belajar! Ini menjimatkan masa anda untuk mengajar mereka jadi pandai!

 
Sekian dan Moga Infos didalam blogspot ini mendatangkan Faedah yang terdekat bukan sahaja pada diri anda tetapi juga keluarga,saudara mara dan sahabat handai! WASALAM

SALAM HORMAT DARI SAYA TUAN PUNYA BLOG INI : ZAMRI@MANSOR 017 395 2527 & pada mereka yang ingin chat dengan saya diYahoo Messenger,silalah add parongsarituah@yahoo.com atau berhubunglah dengan Puan Khalijah 013 331 4110 (Jam 1 pm to 2pm) atau selepas jam 6 petang dan sebelum 10 Malam. Silalah tinggalkan pesanan sms jika panggilan anda tidak dijawap!

No comments:

Post a Comment