Total Pageviews

Friday 20 July 2012

MENGAPA PERLU LIVEXTRA

MENGAPA PERLU MENGAMALKAN LIVEXTRA

Bukan setiap hari kita dapat bergesel bahu dengan Pemenang Hadiah Nobel! Maka ketika Dr Ferid Murad hadir pada sidang akhbar baru baru ini di Malaysia,banyak yang berminat.

Dr Murad datang keMalaysia untuk berkongsi tentang penemuan penyelidikan Nitrik Oksidanya (NO) yang telah memberikan beliau Hadiah Nobel dalam bidang Fisiologi atau Perubatan pada tahun 1998.Penyelidikan tersebut telah merevolusikan pemahaman tentang NO sebagai gas berharga yang penting bagi Kesihatan Jantung TERBAIK!

Dr Ferid Murad memberikan komen tentang gaya hidup sibuk masa kini yang telah menyebabkan peningkatan kadar penyakit kardiovaskular (CVD) yang amat menakutkan.Beliau berkata bahawa"Kebanyakan kita mempunyai sistem peredaran darah yang terjejas disebabkan oleh faktor faktor seperti penuaan (aging).merokok,tekanan,kekuragan senaman,diet yang tidak sihat dan berat badan yang berlebihan.

Ramai orang memilih jalan keluar dengan mengamalkan diet dan senaman yang sihat dan generik,yang memang dapat mengurangkan risiko kardiovaskular pada sesetengah kes tetapi BUKAN SEMUA! Menurut Persatuan Kebangsaan Strok Malaysia,lebih kurang 40,000 rakyat Malaysia mengalami stor setiap tahun! Dalam petikan sesbuah jurnal Nutrisi Kritikal Asia Pacifik pada 2001, 7 daripada kematian diMalaysia akan disebabkan kardiovaskular (CVD).

Rakyat Malaysia nampaknya sedang mengalami kekalahan dalam pertaruhan dengan CVD. Sehinggalah Dr Murad menemui kunci pada kesihatan kardiovaskular,apabila beliau menemui hubungan antara L-Arginina dan Nitrik Oksida (NO).

Menurut Dr Murad,"L-Arginina terkenal sebagai pelopr kepada NO, yang dihasilkan dalam lapisan dalam darah yang dipanggil endotelium. NO berfungsi sebagai pengutus dalam sistem kardiovaskular untuk mengembangkan saluran darah lalu memastikan suatu edaran darah yang lancar dan mengekalkan tekanan darah pada paras yang ideal. Oleh itu dengan mempunyai NO yang mencukupi dalam tubuh kita ialah faktor utama suatu sistem kardiovaskular yang sihat. NO juga mengekalkan saluran darah kita mudah lentur dn elastik dengan memperlahankan pembentukan plak didalam dinding saluran darah sambil mencairkan plak yang sedia ada!

Orang ramai boleh mendapatkan kebaikan berterusan NO ini dari LIVExtra.suatu formulasi Holistik berdasarkan kajian NO Dr Ferid Murad. LIVExtra mengandungi adunan L-Arginina Berpaten,Probiotik CoQ10 dan nutrien sinergistik (asid folik,metafolin,Vitamin B6.Vitamin B12,Vitamin E dan Beta-Karotena) - kesemuanya berkerja secara sinergi untuk menggalakkan produksi NO dan saluran darah yang sihat. Rangkaian komprehensif vitamin dan antioksidan LIVExtra juga membantu untuk mengurangkan pemekatan darah,meningkatkan lagi kesihatan saluran darah anda!

Campuran antioksidan LIVExtra yang mengandungi Vitamin Vitamin dan CoQ10 membantu membuka laluan dari L-Arginina untuk menghasilkan NO. LIVExtra merupakan produk yang baik dari rangkaian Produk Penjagaan Kesihatan yang hebat! Dr Murad menambah bahawa penemuan sifat alami NO yang komunikatif juga telah menerajui banyak kajian bagaimana merawat pelbagai penyakit dan MELANJUTKAN HAYAT MANUSIA 30 TAHUN LAGI!!!!

Berbicara tentang umur panjang,beliau berkongsi bahawa WHO telah mengenal pasti 5 "Wilayah Panjang Umur" diseluruh dunia.

Kajian Saintifik telah membongkar 4 Rahsia Besar Panjang Umur - Diet sihat dan pelbagai sayur sayuran,buah buahan dan bijiran kasar.senaman aerobik yang kerap,pandangan yang tenang dan optimistik disertai dengan komuniti sosial yang kukuh serta alam semula jadi yang baik dengan kandungan oksigen yang tinggi dan persekitaran yang alami! 

"4 rahsia Umur Panjang ini mempunyai hubungan kait semuanya berkait terus dengan NO kerana keadaan dan persekitaran ini meransang produksi NO" kata Dr Murad. "Malangnya kebanyakan kita tidak tinggal dalam persekitaran tersebut! Walaubagaimana pon,supplimen nutrisi seperti LIVExtra boleh meningkatkan kepekatan NO dalam tubuh kita, tambahnya.

Kajian juga telah menunjukkan lebih 14 jenis penyakit tercegah yang boleh diatasi oleh NO kerana peredaran darah yang lancar boleh memberikan kesan domino positif kebaikan kesihatan seluruh tubuh termasuk otak,hati,paru paru,sistem pembiakan,memori dan kualiti tidor. Dr Murad berkata' Saya sentiasa berkembang dan lebih banyak kita belajar tentang molekul NO,lebih banyak kita boleh mengatasi penyakit dan mereka bentuk sendiri produk dan diet yang bolih bantu kita untuk hidup dengan lebih baik dan lama.  








INTERVIEW WITH DR FERID MURED THE FOUNDER OF LIVEXTRA & THE NOBLE PRIZE WINNER





LIVEextra - Rumusan Eksklusif Yang DiHasilkan oleh Pemenang Hadiah Nobel! Amat berkesan menjaga jantung supaya kuat & jantung sihat, pemulihan sakit jantung yang dihinggapi hingga ada testimoni yang elak dari ByPass dan Pemulihan Saluran darah yang tersumbat seluruh badan & terutamanya jantung tersumbat! Kemasukan Nutriens kedalam badan berlaku di saluran darah yang paling halus sekali yang paling terdekat sekali di tiap tiap organ badan dan sekiranya saluran capillaries yang halus ini mempunyai saluran yang sempit, tidak banyak khasiat Nutriens dan lain lain akan masuk ke cells organ tersebut! Disinilah hebatnya Livextra yang membuat saluran sempit menjadi besar kembali supaya Nutriens & lain lain dapat meresapi ke cells badan dengan cepat,banyak dan berkesan!! Saluran Sempit darah seluruh badan tidak memastikan nutrients dan khasiat lain masuk meresap ke cells badan! Maka baiklah bersihkan dahulu saluran darah dan bersihkan saluran darah dari masa kesemasa!




Berikut adalah videos Testimonies LIVExtra dan juga Ceramah Ceramah Hebat yang diberikan olih 2 orang yang berpengalaman dibidang LIVEextra! Sila CLICK "Older Posts" untuk sambungan lain lain infos berguna

No comments:

Post a Comment